تعهد ۱۰۰ درصدی تامین‌اجتماعی به پرداخت هزینه خدمت دیالیز بیمه‌شدگان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان با اشاره به تعهد ۱۰۰ درصدی تامین‌اجتماعی به پرداخت هزینه خدمت دیالیز بیمه‌شدگان گفت: طی ۹ ماه نخست سال‌جاری ۲۳۰۰ خدمت دیالیز در بیمارستان شفا سمنان انجام شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، محمدکاظم امیدیان در جلسه کمیته نظارت بر درمان با اعلام این خبر گفت: این تعداد جلسه دیالیز طی ۹ ماهه ابتدای سال و برای بیماران مراجعه‌کننده به تنها بیمارستان تامین‌اجتماعی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه بخش دیالیز بیمارستان شفا با ۶ تخت فعال در دو شیفت صبح و عصر ارائه می‌شود افزود: در حال حاضر تعداد ۲۰ بیمار کلیوی بصورت میانگین سه یا چهار جلسه در هفته از خدمات این بخش استفاده می‌کنند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان با اشاره به رشد ۱۳ درصدی ارائه خدمات دیالیز در مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: پیگیری‌های مستمری به جهت فراهم کردن زمینه همکاری پزشک متخصص نفرولوژی برای ویزیت بیماران انجام شده که امیدواریم هرچه زودتر این موضوع نیز محقق شود.

امیدیان ادامه داد: علیرغم هزینه‌های زیاد در تامین تجهیزات و خدمات در بخش‌های خدمات ویژه مانند دیالیز، اهتمام مجموعه مدیریت درمان استان بر ارائه باکیفیت و مطلوب خدمات، با توجه به شرایط و مقدورات سازمانی و استانی است.

وی با اشاره به ارائه خدمات در بخش درمان غیرمستقیم نیز گفت: بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی در استان می‌توانند علاوه بر بیمارستان شفا سمنان به سایر مراکز دانشگاهی و خصوصی دارای بخش دیالیز مراجعه و بصورت رایگان از این خدمات بهره‌مند شوند.

بخش دیالیز بیمارستان تامین‌اجتماعی شفا سمنان با زیربنایی به متراژ ٤٠٠ متر مربع و بصورت رایگان در خدمت بیمه شدگان هم استانی است.

کد خبر: 67551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =