البرز میزبان مسابقات بدنسازی، پرورش اندام و ورزش‌های رزمی کارگران کشور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از میزبانی هیات ورزش‌های کارگری این استان در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام و ورزش‌های رزمی زنان و مردان کارگر کشور خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، عبدالله دارایی، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای کرمان، هیات ورزش‌های کارگری این استان میزبان مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کشور خواهد بود و این مسابقات از سی‌ام دی ماه به مدت ۳ روز در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف کشور در این دوره از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

دارایی در ادامه بیان کرد: همچنین در بهمن ماه از چهارم لغایت ششم، تیم‌هایی متشکل از زنان و مردان در رشته ورزش‌های رزمی از استان‌های سراسر کشور در سالن شهید کیانپور گرد هم می‌آیند و در اوزان مختلف به رقابت خواهند پرداخت. تیم‌های متشکل از داوران با تجربه استانی و ملی، این دوره از مسابقات را داوری خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده مسابقات در روزهای مشخص حضور به هم رسانند و آیین تجلیل از نفرات برگزیده با حضور مقامات استانی برگزار خواهد شد.

کد خبر: 67572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =