ثبت بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی در خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از ایجاد ۱۳ هزار و ۲۹۵ فرصت شغلی از آغاز امسال در خراسان جنوبی و تحقق ۹۶ درصدی تعهد اشتغال در سامانه رصد در این استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی در این باره گفت: ثبت ۱۳ هزار و ۷۵۰ اشتغال جزو تعهدات امسال استان است که تاکنون ۱۳ هزار و ۲۹۵ مورد اشتغال معادل ۹۶ درصد تعهد پیش‌بینی شده، توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد ثبت شده است.

وی از فعالیت ۳۴ دستگاه اجرایی استان در زمینه ثبت اشتغال در سامانه رصد خبر داد و افزود: خراسان جنوبی در زمینه ثبت اشتغال ایجاد شده و صحت‌سنجی جزو استان‌های برتر کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین اشتغال ثبت شده به ترتیب مربوط به بهزیستی، شرکت برق و فرهنگ و ارشاد بوده است افزود: بر اساس گزارش اخذ شده از سامانه، بیشترین تعداد اشتغال ثبت شده مربوط به شهرستان‌های درمیان با هزار و ۵۳ مورد، فردوس با هزار و ۲۳۸ و سرایان با ۹۶۵ مورد بوده است.

وی گفت: بیشترین اشتغال ثبت شده در سامانه رصد مربوط به بهزیستی با ۹۱۸ مورد معادل ۲۳۵ درصد تعهد پیش‌بینی شده و شرکت برق با ۱۷۳ درصد تعهد پیش‌بینی شده و فرهنگ و ارشاد با ۱۶۳ درصد تعهد پیش‌بینی شده در سال جاری بوده است.

کد خبر: 67615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =