تقدیر از بازنشستگان مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان با حضور در مراسم تکریم از بازنشستگان و به پاس ۳۰ سال خدمت‌رسانی، از آنان تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی در این مراسم با بیان اینکه سازمان تامین‌اجتماعی سراسر خدمت‌رسانی است گفت: با حداقل نیروی انسانی عملکرد مدیریت درمان ستودنی بوده و در سال ۱۴۰۱ بهترین عملکرد را در بخش درمان سازمان تامین‌اجتماعی داشتیم و بیمارستان‌های اصفهان جزء اولین بیمارستان‌های کشور از نظر عملکرد هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۸۰ هزار بستری داشته‌ایم افزود: از این تعداد بیش از ۴۸ هزار بیمار، مورد جراحی بزرگ و کوچک قرار گرفته‌اند که حدود ۱۵ درصد از اعمال جراحی استان را شامل می شود که در کشور بی‌نظیر بوده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ به همت همکاران نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۸ درصد رشد ارائه خدمات درمانی داشته‌ایم که فقط در حوزه بستری بیش از ۱۰ درصد افزایش عملکرد وجود دارد که با این تعداد تخت و نیروی انسانی نشان گستردگی کار است.

رجالی ضمن خیر مقدم و تقدیر از زحمات ۳۰ ساله کارکنان بازنشسته گفت: همه بازنشستگان با هر درجه علمی، مدرک یا پست سازمانی برای ما مهم و حائز اهمیت هستند.

وی با بیان اینکه بازنشستگی فصل نوینی از زندگی و آغازی برای زندگی با شیوه‌ها و ایده‌های جدید است گفت: بازنشستگی می‌تواند بهترین ایام زندگی باشد چرا که بهره‌مندی از تجربیات سالیان عمر و پختگی در تحلیل مسائل توام با آرامش و حضور بیشتر در کنار خانواده‌ها فرصتی را فراهم می‌کند که بسیار تاثیر گزار و ماندگار است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان افزود: بازنشستگی به معنی جدایی از خانواده کاری نیست بلکه تغییر شکل کار است و امیدواریم بتوانیم از دانش و تجربه های همکاران بازنشسته به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

رجالی ادامه داد: همکاران بازنشسته در قالب کمیته‌های مشورتی می‌توانند با انتقال تجربیات ارزشمندشان به ایفای نقش خود در خدمت به نیازمندان و دردمندان جامعه ادامه دهند.

در پایان با اشاره به اینکه تکریم یکی از وظایف و رسالت‌های مهم این مدیریت است به پاس خدمات همکاران بازنشسته با اهداء لوح تقدیر از آنها تجلیل شد.

کد خبر: 67676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =