پرداخت ماهیانه ۶۰۰ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران استان همدان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان رزن از پرداخت ماهیانه ۶۰۰ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، جواد جمور ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیمه‌شدگان شهرستان رزن و استان گفت: بیش از ۴۷ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان در استان هستند که با احتساب افراد اصلی و تبعی بیش از ۸۶۰ هزار نفر را شامل می شود و بیش از ۹۰ هزار نفر نیز ماهیانه ۶۰۰ میلیارد تومان مستمری دریافت می کنند.

وی با توجه به اینکه ۳۳ درصد از جمعیت شهرستان رزن تحت پوشش هستند و کمتر از نرم استانی است گفت: در شهرستان رزن این قابلیت وجود دارد که مردم از این فرصت طرح‌های تحولی سازمان در زمینه بیمه‌های اجتماعی استفاده کنند و همسر و فرزندان بالای ۱۸ سال خود را بیمه کنند.

مدیرکل استان یکی از موفقیت‌های سازنده و اثربخش در زمینه سازمانی را تقویت تعامل و همکاری با مسئولان و مقامات شهرستانی دانست و افزود: از مسئولان شهرستان نیز انتظار داریم که از فرصت‌هایی که در اختیار دارند مردم را به بیمه‌گذاری تشویق و ترغیب کنند.

در این دیدار امام جمعه و فرماندار شهرستان نیز ضمن تقدیر از مدیریت و همکاران سازمان بر تعامل و همراهی با سازمان تاکید و بیان کردند: در زمینه‌های مختلف بیمه‌گزاری مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مدیرکل استان پس از این دیدارها با حضور در شعبه رزن ضمن دیدار با کارکنان در جریان نحوه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان قرار گرفت.

کد خبر: 67678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =