رصد و پایش مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان ابرکوه

با هدف برطرف کردن مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شهرستان ابرکوه به ویژه در بحث معوقات حقوق و بیمه، کار رصد و پایش مستمر این واحدها انجام شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه، ناصر زارع در این جلسه که با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری و مسئولین ۱۱ واحد تولیدی بزرگ شهرستان به همراه نماینده کارگران آنها برگزار شد، حفظ و صیانت از اشتغال را مقوله‌ای اساسی و مهم در واحدهای تولیدی دانست و افزود: امروز اقتصاد و مولفه‌های وابسته به آن شرایط دشواری را برای فراهم کردن اشتغال پدید آورده‌اند و ما در این باره قدردان کارآفرینان و کارگران به عنوان زنجیره ارزش‌آفرین کشور هستیم.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ابرکوه بیان کرد: حفظ اشتغال واحدهای تولیدی بسیار با اهمیت بوده و این امر مستلزم رصد و پایش مشکلات این واحدها در سطح شهرستان و تلاش برای پیشگیری از ایجاد تنش‌ها در محیط‌های کاری است لذا با هدف برطرف کردن مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شهرستان به ویژه در بحث معوقات حقوق و بیمه، کار رصد و پایش مستمر این واحدها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی جدا از کارگران و کارفرمایان شهرستان نبوده، بلکه در کنار هم به دنبال شکوفایی و رشد تولید هستیم و تلاش می‌کنیم تا زمینه برای حل مشکلات را فراهم آوریم.

زارع گفت: با استفاده از ظرفیت کمیسیون کارگری، شورای تامین و کارگروه اشتغال و همچنین همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط، تلاش خواهیم کرد ضمن جلوگیری از بروز تنش‌های کارگری، محیط آرامی برای کار و تولید شهرستان فراهم شود تا در سایه این آرامش و کاهش مشکلات، رشد و ارتقای بهره‌وری واحدهای اقتصادی نیز تداوم یابد. رصد و پایش مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان ابرکوه با هدف برطرف کردن مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شهرستان ابرکوه به ویژه در بحث معوقات حقوق و بیمه، کار رصد و پایش مستمر این واحدها انجام شد.

کد خبر: 67681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =