پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی آذربایجان‌غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی از پرداخت یک‌هزار و ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات طی سال جاری به یک‌هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان این نهاد حمایتی در راستای توانمندسازی و اشتغال‌زایی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، پروین محمدپوری با بیان این مطلب گفت: گروه‌های هدف سازمان بهزیستی با چالش‌های بسیاری در زمینه یافتن شغل مناسب مواجه هستند که منشا این مشکلات نگرش‌های منفی جامعه به مساله اعتیاد، طلاق، بی‌سرپرستی و مسائل و محدودیت‌های مرتبط با معلولیت است.

وی افزود: از مصادیق مهم توانمندسازی در بعد اقتصادی، موضوع اشتغال و کارآفرینی است که علاوه بر تامین هزینه‌های زندگی، احساس خودباوری و ارزشمندی افراد را ارتقا بخشیده و این امر باعث ایفای نقش موثر اشتغال‌یافتگان در تمامی عرصه‌های زندگی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: این اقدام می‌تواند حس خودباوری و ارزشمندی را در این افراد ارتقا دهد به همین منظور بهزیستی مجموعه فعالیت‌هایی را با هدف تسهیل اشتغال و کارآفرینی برای این گروه تدارک دیده است که امسال منجر به ارائه بیش از یک هزار میلیارد ریال وام به مددجویان متقاضی شده است و این روند همچنان استمرار دارد.

کد خبر: 67764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =