دیدار مدیردرمان تامین‌اجتماعی گیلان با انجمن مامایی استان

مدیردرمان تامین‌اجتماعی گیلان به منظور ارائه خدمات بیشتر به بیمه‌شدگان با اعضای انجمن مامایی گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان، حسین ابراهیمی به اتفاق معاون خرید راهبردی، رئیس اداره رتبه‌بندی و رابط مامایی مدیریت درمان استان در زمینه بررسی انعقاد قرارداد با کارشناسان مامایی دارای مطب و مراکز مشاوره مامایی و نیز رفع موانع و اشکالات موجود به منظور ارائه خدمات بیشتر به بیمه‌شدگان با اعضای انجمن مامایی گیلان دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر رشد جمعیت در استان گیلان بسیار پایین بوده است گفت: ان شاا... بتوانیم با همکاری و مشارکت انجمن مامایی استان و ارائه خدمات مامایی ارزان‌قیمت به مادران باردار به افزایش جمعیت در گیلان کمک کنیم.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان افزود: همان طور که مقام معظم رهبری مدظله العالی در راستای اهمیت و ضرورت جوانی جمعیت فرمودند "تکثیر نسل برای حفظ نظام اسلامی وظیفه عمومی است هر کس در این راه تلاش کند، آمر به معروف است" مجموعه مدیریت درمان گیلان نیز در تلاش است با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و با تعامل با مراکز طرف قرارداد، خدمت‌رسانی بهتر به مردم انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان با دو مرکز مشاوره مامایی در مرحله عقد قرارداد بوده و آمادگی عقد قرارداد با سایر متقاضیان مامایی را نیز دارد.

در این نشست نحوه عقد قرارداد با کارشناسان مامایی دارای مطب و مراکز مشاوره مامایی در جهت ارائه خدمت‌رسانی ارزان و مطلوب به بیمه‌شدگان سازمان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: 67789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =