بهره‌برداری از اورژانس جدید بیمارستان تامین‌اجتماعی شهدای شهر کرمانشاه تا خرداد ۱۴۰۳

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه گفت: اورژانس جدید بیمارستان شهدای شهر کرمانشاه با فضای سه هزار و ۲۰۰ متری تا خرداد سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، میثم حجتی‌پور با اشاره به اینکه تامین‌اجتماعی برای تامین هزینه‌های ساخت این اورژانس هیچ گونه محدودیت منابعی ندارد گفت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه هزینه شده، اما روند ساخت و ساز در پروژه‌های دولتی گاهی اوقات به کندی پیش می‌رود.

وی بر استفاده از تجهیزات و مصالح باکیفیت در ساخت اورژانس تامین‌اجتماعی تاکید کرد و گفت: استفاده از مصالح و تجهیزات باکیفیت هم ممکن است گاهی اوقات منجر به کندی کار شود، اما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا خرداد سال آینده این پروژه را که یک فضای سه هزار و ۲۰۰ متری در اختیار ما قرار می‌دهد، به بهره‌برداری برسانیم.

افتتاح درمانگاه تامین‌اجتماعی در شهرستان صحنه تا پایان امسال

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان حضرت معصومه (س) را هم یکی دیگر از برنامه‌های تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: نقشه‌های این درمانگاه هم آماده شده است و بعد از برگزاری مناقصه، پیمانکار آن تعیین می‌شود ضمن اینکه در این درمانگاه بخشی را هم برای درمان سالمندان در نظر گرفتیم.

حجتی‌ پور همچنین از افتتاح درمانگاه تامین‌اجتماعی در شهرستان صحنه تا پایان امسال خبر داد و گفت: در شهرستان‌های هرسین و کنگاور اگر زمین ملکی را تامین کنیم به سرعت ساخت درمانگاه را در دستور کار قرار می‌دهیم و در شهرستان جوانرود هم در حال تهیه زمین هستیم و در سایر شهرستان‌های استان که تعداد بیمه‌شدگان آن‌ها به حد نصاب رسیده است، خدمات درمانی در درمانگاه‌های تامین اجتماعی ارائه می‌شود.

رضایتمندی ۸۰ درصدی کرمانشاهی‌ها از خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان

وی بیان کرد: در ۹ ماه سپری شده از سال جاری بیش از دو میلیون مراجعه به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در استان داشتیم و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بیش از سه میلیون مراجعه برسد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه گفت: براساس سامانه‌های نظرسنجی سازمان، میزان رضایتمندی مردم از خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان به بیش از ۸۰ درصد رسیده و این در حالی است که در سال‌های گذشته هم در رتبه بندی‌های کشوری حائز رتبه‌های برتر در کشور شدیم.

کد خبر: 67845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =