راه‌اندازی طرح ویژه روبیکا برای کسب‌وکارهای خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از راه‌اندازی طرح ویژه روبیکا برای کسب‌وکارهای خانگی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، فرهاد ناصری نیا در این باره گفت: دارندگان کسب‌وکارها و مشاغل خانگی می‌توانند با عضویت در سرویس فروشگاه پلاس روبیکا، بدون پرداخت هزینه و کارمزد، محصولات خود را به میلیون‌ها کاربر معرفی کنند و به فروش برسانند. ضمناً برای عضویت در فروشگاه پلاس ابتدا باید در فروشگاه ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حمایت از فضای کسب‌وکارهای خانگی به ویژه تامین بازار فروش محصولات مشاغل خانگی گفت: این دبیرخانه با همکاری سوپر اپلیکیشن روبیکا، طرح ویژه‌ای را برای متقاضیان این حوزه به‌منظور عضویت در سرویس فروشگاه پلاس روبیکا راه‌اندازی کرده است. به این منظور برخی از مجریان پشتیبان مشاغل خانگی در آن استان به اپلیکیشن یادشده، معرفی، پشتیبانی و حمایت شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: همچنین سایر متقاضیان نیز می‌توانند با عضویت در سرویس فروشگاه پلاس روبیکا، بدون پرداخت هزینه و کارمزد، محصولات خود را به کلیه کاربران برنامه مذکور ، معرفی و به فروش برسانند. به این منظور لازم است متقاضیانی که درخواست فروش محصول را دارند، ابتدا در فروشگاه و سپس در فروشگاه پلاس روبیکا به آدرس‌های ذیل ثبت‌نام کرده و عضو فروشگاه شوند.

- آدرس توضیحات و راهنمای عضویت در فروشگاه:

https://go.rubika.ir/info_shop

- آدرس توضیحات و راهنمای عضویت در فروشگاه پلاس:

https://go.rubika.ir/info_shopplus

کد خبر: 67865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =