اجرای مرحله دوم اعزام بازنشستگان و مستمری‌بگیران خراسان جنوبی به مشهد مقدس

با بدرقه مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی و رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین‌اجتماعی استان، ۵۰ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان بیرجند به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی، در مرحله دوم اعزام بازنشستگان به سفرهای زیارتی و سیاحتی در قالب طرح کرامت رضوی تعداد ۵۰ نفر از مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان بیرجند به مشهد مقدس اعزام شدند.
حسین فراتی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خراسان جنوبی در مراسم بدرقه این کاروان گفت: با توجه به تحت پوشش بودن بیش از ۲۶ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران که با احتساب افراد خانواده، جمعیتی بالغ بر 57 هزار و ۲۱۵ نفر را شامل می‌شوند، سازمان تامین‌اجتماعی به جهت حمایت از بازنشستگان و همچنین بالا بردن روحیه امید ونشاط در این گنجینه‌های خرد و پیشکسوتان عرصه کار و تولید همانند مرحله اول طرح اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران تامین‌اجتماعی به سفر زیارتی مشهد مقدس (طرح کرامت رضوی) در مرحله دوم اعزام آنان، تعداد ۵۰ نفر دیگر از این عزیزان را در با دو دستگاه اتوبوس از شهرستان بیرجند برای پابوسی و زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) اعزام کرد.
مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی در ادامه گفت: در مرحله اول این طرح و برنامه فرهنگی تعداد ۲۵۰ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران استان در قالب کاروان های زیارتی طرح کرامت رضوی از شهرستان‌های نهبندان و سربیشه، طبس، عشق آباد و فردوس به مشهد مقدس اعزام شده بودند.

وی افزود: امسال در مجموع تعداد ۳۰۰ نفر از این بازنشستگان برای زیارت امام رضا (ع) از طریق کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر استان و با همکاری اداره کل تامین‌اجتماعی خراسان به مشهد اعزام خواهند شد .
فراتی بیان کرد: تعداد ۹کانون در استان خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند که بیشتر بازنشستگان ومستمری‌بگیران استان عضو این کانون‌ها هستند و از برنامه‌های متنوع آنان بهره‌مند می‌شوند.

وی تعداد بازنشستگان ومستمری بگیران استان را بیش از ۲۶ هزار نفر اعلام کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در ارائه خدمات رفاهی به بازنشستگان تلاش کنیم.

کد خبر: 67891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =