انتخاب نماینده ایثارگران مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کردستان

با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کردستان و فرزندان شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان بسیجی شاغل در مدیریت درمان استان، مراسم انتخاب نماینده ایثارگران برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کردستان، در این مراسم، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان ضمن تجلیل از فداکاری و جانفشانی رزمندگان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، امنیت و آرامش کنونی جامعه را حاصل رشادت‌های بی‌بدیل و بی دریغ شهدا و جانبازان و ایثارگران دانست.

شیرزاد قادر پوراقدم گفت: خدمت به جامعه ایثارگران و فرزندان آنان توفیقی الهی و فرآیند انتخاب نماینده ایثارگران امری لازم است و پیگیری مسائل مربوط به حوزه ایثارگران توسط فردی از خود این مجموعه باعث تسریع در امر تحقق خواسته‌های به حق این عزیزان خواهد بود.

وی همچنین از مجموعه مدیران سازمان به ویژه مدیرعامل سازمان و معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها، جهت بهبود فرایندها و بر طرف کردن دغدغه‌های جامعه ایثارگران قدردانی کرد .

در پایان این مراسم ، رای گیری از نامزدهای انتخاب نماینده ایثارگران انجام شد و محمد عباس پور مقدم، به‌عنوان نماینده ایثارگران انتخاب شد.

کد خبر: 67941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =