تجلیل از کارفرمای شرکت تولیدی زرجام با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان

کارفرمای شرکت تولیدی زرجام که طی ارزیابی‌های کمیته جشنواره انتخاب کارفرمایان برتر به عنوان کارفرمای نمونه انتخاب شده با حضور مدیرکل، معاون منابع بیمه‌ای، رییس شعبه بهار و مسئولان اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، در این مراسم جواد جمور، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان و هیات همراه ضمن بازدید از خط تولید شرکت مذکور گفت: بیش از ۲۶۸ هزار نفر از جمعیت استان که با احتساب افراد تحت تکفل ۴۷ درصد جمعیت استان را شامل می شود تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و ۹۱ هزار نفر نیز در قالب مستمری‌بگیران از سازمان تامین اجتماعی ماهیانه ۶۰۰ میلیارد تومان مستمری دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به فرایند ارزیابی کارفرمایان بیان کرد: کمیته‌ای دراستان تشکیل و براساس شاخص‌های ابلاغی ۱۰ گانه، کارفرمایانی که تعامل و همکاری مطلوبی با سازمان تامین اجتماعی دارند تعدادی به عنوان کارفرمای برتر انتخاب و تجلیل می‌شوند.

جمور همکاری و تعامل موثر و مستمر کارفرمای شرکت زرجام را خواستار شد و افزود: یکی از شاخص‌های ارزیابی کارفرمایان، افزایش تعداد بیمه‌شدگان شرکت است.

شرکت تولیدی زرجام در زمینه تولید وسایل آشپزخانه فعال بوده، به کشورهای همسایه صادرات دارد و بیش از ۷۰ نفر را پوشش بیمه‌ای داده است.

کد خبر: 67952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =