برخورداری مددجویان بهزیستی خواف از تسهیلات ۵۰ میلیارد ریالی مسکن

رییس اداره بهزیستی خواف از پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض مسکن برای ساخت و تکمیل طرح‌های مسکن معلولان، یتیمان و زنان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی متولی با بیان این مطلب گفت: از مجموع ۹۰ طرح ساخت مسکن برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی خواف ۳۰ طرح در مراحل پایانی قرار دارد و ۶ طرح نیز به اتمام رسیده است که در دهه فجر امسال به متقاضیان واگذار می شود و بقیه طرح‌ها نیز در دست اجراست.

وی افزود: مددجویان بهزیستی متقاضی ساخت مسکن از ابتدای دریافت پروانه ساختمانی علاوه بر برخورداری از یک تا دو میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن از امتیازهای رایگان آب، برق و گاز نیز برخوردار می‌شوند.

رییس اداره بهزیستی خواف گفت: این تسهیلات در روستاها یک میلیارد ریال، برای خانواده‌های دارای دو معلول در روستاها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در مناطق شهری دو میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای بهزیستی رساندن جامعه هدف به استقلال و خودکفایی و یکی از مولفه‌های مهم در این زمینه ساخت و تکمیل مسکن مددجویان است افزود: شهرستان خواف یکی از نقاط پرجمعیت استان خراسان رضوی است و مسکن از مسایل مهم و پراولویت خانواده‌ها و به ویژه مددجویان زیر پوشش بهزیستی به شمار می‌رود.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

کد خبر: 67961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =