بازدید نظارتی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان از شعبه بم

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان به همراه رئیس اداره حراست، از شعبه بم و واحدهای اجرائی بازدید و ضمن دیدار با پرسنل از نزدیک با آنان گفتگو و مشکلات آنان را بررسی کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، محمود شیخ شعاعی با بیان این که بازدیدها به صورت دوره ای و شعبه به شعبه برگزار می‌شود گفت: در این بازدیدها شاخص‌های رسیدگی و ایجاد فضای مطلوب برای مشتریان، افزایش سطح دانش و آگاهی در زمینه بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های سازمان، وصول مطالبات، توجه به هزینه‌ها و کاهش آن در ارزیابی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد.

وی با ابراز خرسندی از دیدار همکاران، تلاش در جهت ارائه و معرفی خدمات سازمان بزرگ تامین‌اجتماعی به مشتریان را از اهم وظایف بیان کرد و افزود: جلب رضایت مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور از کلیه همکاران می‌خواهم تا ضمن تکریم ارباب رجوع و رعایت آراستگی ظاهری شعب و کارکنان با اطلاع از وضعیت منابع شعبه تلاش و برنامه‌ریزی لازم جهت دست‌یابی به اهداف تعیین شده در همه زمینه‌ها را در اولویت‌های روزانه خود قرار دهند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان در پایان گفت: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفه‌ای و رعایت اصول سازمان تلاش کنیم منافع جامعه هدف همواره مورد توجه قرار گیرد.

در پایان کارکنان ضمن بیان سخنانی به ارائه نظرات، پیشنهادات و مشکلات موجود در این زمینه پرداخته و در جهت رفع و بهبود آن بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر: 67973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =