به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان کرمان، محمود شیخ شعاعی با بیان این که بازدیدها به صورت دوره ای و شعبه به شعبه برگزار میشود گفت: در این بازدیدها شاخصهای رسیدگی و ایجاد فضای مطلوب برای مشتریان، افزایش سطح دانش و آگاهی در زمینه بخشنامهها و دستورالعملهای سازمان، وصول مطالبات، توجه به هزینهها و کاهش آن در ارزیابیها مد نظر قرار میگیرد.
وی با ابراز خرسندی از دیدار همکاران، تلاش در جهت ارائه و معرفی خدمات سازمان بزرگ تامیناجتماعی به مشتریان را از اهم وظایف بیان کرد و افزود: جلب رضایت مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است به همین منظور از کلیه همکاران میخواهم تا ضمن تکریم ارباب رجوع و رعایت آراستگی ظاهری شعب و کارکنان با اطلاع از وضعیت منابع شعبه تلاش و برنامهریزی لازم جهت دستیابی به اهداف تعیین شده در همه زمینهها را در اولویتهای روزانه خود قرار دهند.
مدیرکل تامیناجتماعی استان کرمان در پایان گفت: باید در کنار پایبندی به اخلاق حرفهای و رعایت اصول سازمان تلاش کنیم منافع جامعه هدف همواره مورد توجه قرار گیرد.
در پایان کارکنان ضمن بیان سخنانی به ارائه نظرات، پیشنهادات و مشکلات موجود در این زمینه پرداخته و در جهت رفع و بهبود آن بحث و تبادل نظر کردند.
نظر شما