چهارصد و هجدهمین شماره آتیه‌نو منتشر شد

شماره ۴۱۸ هفته‌نامه آتیه‌نو، هفته‌نامه تخصصی رفاه و تأمین‌اجتماعی، پانزدهم بهمن‌ماه منتشر شد.

سفر استانی رئیس‌جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان هرمزگان، عنوان اصلی این شماره را به خود اختصاص داده است: «فاز جدید ۱۱۲ تختخوابی بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان بندرعباس افتتاح شد» که اشاره به افتتاح بیمارستانی دارد که سهام‌دار اصلی آن بانک رفاه کارگران است.
داستان جلد این شماره نیز اختصاص به نشست خبری مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی دارد: «در تأمین‌اجتماعی چالش غیرقابل مدیریت نداریم»
میرهاشم موسوی در نشست خبری ویژه دهه مبارک فجر و چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: «ما از ابتدای این دولت، روی چالش‌های صندوق‌ها متمرکز شدیم و راهبردهایی برای برون‌رفت از چالش‌ها برنامه‌ریزی کردیم. البته بحران‌سازی افراطی در حوزه صندوق‌های بیمه‌ای را قبول نداریم. مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه بیمه‌های اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی، قابل مدیریت و کنترل است. دولت در دو سال گذشته حدود ۱۷۰هزار میلیارد تومان از بدهی انباشته به تأمین‌اجتماعی را تسویه کرده و امسال هم حداقل ۷۰هزار میلیارد تومان دیگر در حال پیگیری است. برای سال آینده هم در بودجه ۱۷۰هزار میلیارد تومان دیگر پیش‌بینی شده است. دولت سیزدهم با محاسبه امسال تاکنون بالغ بر ۲۴۰هزار میلیارد تومان از بدهی‌های انباشته شده را به سازمان پرداخت کرده که بی‌نظیر بوده است. این دولت همچنین برخلاف رویه قبل عمدتاً بنگاه‌های مناسبی هم به ما داده است.»
برای مشاهده کامل صفحات و دانلود فایلPDF نشریه به لینک atiyeno.ir مراجعه کنید.

سایر عناوین مهم این شماره عبارتند از:
- پیشرفت بیش از ۹۰د‏رصد‏ی نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک
- اولین خواسته شهد‏ا از ما پاسخگویی د‏رست د‏ر قبال مسئولیت است
- کلیات امضای تفاهم‌نامه با صندوق اعتباری هنر
- نقشه راه تجارت ۳۰ میلیارد دلاری ایران و ترکیه
- جهان در آستانه ورود به سیاه‌چاله جمعیتی
- با اعتیاد رفتاری آشنا شوید

کد خبر: 68092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =