اشتغال مددجویان بهزیستی قزوین در شهرک انرژی

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از اشتغال مددجویان بهزیستی در شهرک انرژی خبر داد و گفت: با این اتفاق اشتغال تجمیعی برای هزار و ۲۰۰ مددجو با تضمین ۲۰ ساله خرید برق انجام می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی دهباشی‌پور در نشست خبری مدیران کل اعضای کمیته همیاری که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در آمفی تئاتر اداره کل سازمان تامین‌اجتماعی استان قزوین برگزار شد، گفت: خوشبختانه پس از ۱۲ سال اداره کل بهزیستی استان قزوین به مکان جدید منتقل شد و توانستیم این کار زمین مانده را به نتیجه برسانیم.

وی افزود: درخواست ۳۰ هکتار زمین از منابع طبیعی و آبخیزداری انجام شده که موافقت اولیه در استان مطرح شد و ما منتظر نتیجه سازمان ملی زمین هستیم و سال آینده احداث دو نیروگاه سه مگاواتی آغاز و با ظرفیت سه هزار نفر فاز اول آن کلید خواهد خورد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: با پیگیری‌های متعدد پس از یک سال موفق شدیم که بخشی از اشتغال شهرک انرژی را به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اختصاص دهیم که این امر تاکنون در کشور سابقه نداشته و در پی آن اشتغال تجمیعی برای هزار و ۲۰۰ مددجو با تضمین ۲۰ ساله خرید برق انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خرید برق و پرداخت اقساط توسط وزارت نیرو انجام شده افزود: مابه التفاوت سود حاصله به مددجویان پرداخت می‌شود که طبق این طرح هر فرد مالک یک نیروگاه ۵ کیلوواتی خواهد شد.

دهباشی‌پور ادامه داد: در قالب مولدسازی، زمین‌ها اعلام و طرح‌ها به کمیته وزارت خانه اعلام شده و کار مولدسازی تمام ساختمان‌ها را در دستور کار قرار دادیم؛ مبلغ مولدسازی بیش از ۸۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی گفت: طی اجرای مولدسازی می‌توان به ساخت مراکز نواب در چند طبقه و مراکز دندانپزشکی تحت بیهوشی با توجه به پای کار آمدن خیرین اشاره کرد؛ همچنین مرکز حرفه‌آموزی مشترک با فنی و حرفه‌ای هم در دستور کار قرار دارد که نتیجه این اقدامات بهرمندشدن جامعه هدف بهزیستی از آموزش‌های تخصصی است.

کد خبر: 68104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =