رشد ۴.۷ درصدی مستمری‌بگیران تحت پوشش تامین‌اجتماعی گیلان

بر اساس گزارش مرکز آمار و اطلاعات اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان، مجموع تعداد مستمری‌بگیران در دوره ۹ ماهه لغایت آذر سال‌جاری با رشدی معادل ۴/۷ درصد همراه بوده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، تعداد بازنشستگان تحت پوشش در سالجاری از ۱۱۲ هزار و ۹۷۱ نفر به ۱۱۹ هزار و ۲۴۳ نفر در پایان آذرماه افزایش یافته که بیانگر رشدی ۵/۵ درصدی و پیوستن به طور متوسط ماهانه ۶۹۷ نفر به این جرگه است.

تعداد بازماندگان نیز در این مدت از ۵۸ هزار و ۳۹ نفر به ۶۰ هزار و ۱۷۱ افزایش یافته که از رشدی ۳/۶ درصدی و پیوستن متوسط ماهانه ۲۳۷ نفر به این جرگه حکایت دارد .

بر اساس گزارش مرکز آمار و اطلاعات اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان، مجموع تعداد مستمری‌بگیران در دوره ۹ ماهه لغایت آذر سال‌جاری با افزایش هشت هزار و ۴۰۸ نفری و رشدی معادل ۴/۷ درصد همراه بوده است .

میزان درصد رشد تعداد مستمری‌بگیران تقریبا نزدیک به دو برابر رشد تعداد بیمه‌شدگان بوده و با احتساب افرد تبعی جامعه‌ای ۳۲۱ هزار و ۵۰۰ نفری افراد تحت پوشش این قشر را در استان گیلان تشکیل می‌دهند.

با احتساب جمعیت یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفری افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان، مستمری‌بگیران و افراد تبعی آنها ۲۴ درصد این جامعه را دربرمی‌گیرند.

کد خبر: 68110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =