افتتاح اولین گروه همیار زنان سرپرست خانوار بهزیستی شهرستان جم در دهه فجر

همزمان با دهه فجر، شرکت تعاونی گروه کارآفرین کلبه شیرینی جم ویژه زنان سرپرست خانوار تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان جم افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر، همزمان با دهه مبارک فجر کارگاه شیرینی‌پزی با اعتبار اولیه ۱۴۰ میلیون تومان با عنوان شرکت تعاونی گروه کارآفرین کلبه شیرینی جم ویژه زنان سرپرست خانوار تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان جم با حضور محمداحمدپور، فرماندار شهرستان، لیلا حسینی، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان جم و دیگر مسئولان در این شهرستان افتتاح شد.

در این برنامه لیلا حسینی گفت: یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی کشور ایجاد توانمندسازی و گسترش رفاه در افراد تحت پوشش خود است که توجه ویژه‌ای را به امر مشارکت و اشتغال زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار که از عمده‌ترین اقشار در معرض آسیب هستند معطوف داشته است.

وی افزود: شکل‌گیری گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار نیز یکی از راه‌های ارتقاء وضعیت زندگی و توانمندسازی این زنان است و عضویت در این گروه‌ها موجب جلوگیری از طولانی شدن چرخه حمایت‌های سازمان، عدم وابستگی جامعه هدف به این حمایت‌ها، افزایش خوداتکایی اقتصادی، روانی، اجتماعی زنان سرپرست خانوار و ارتقاء سطح آموزش و مهارت‌ها در آنان می‌شود.

کد خبر: 68161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =