راه‌اندازی مرکز دندانپزشکی موقت رایگان ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در چابهار

مرکز دندانپزشکی موقت رایگان ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد همزمان با دهه فجر در چابهار راه‌اندازی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر غذا، دارو و سلامت منطقه آزاد چابهار گفت: گروه جهادی "هدایت" متشکل از ۱۰۰ نفر، مرکز دندانپزشکی موقت رایگان ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد راه‌اندازی کرده است.

سعید علی بزرگ‌زاده با بیان اینکه این گروه با ۳۵ یونیت دندانپزشکی به صورت دو شیفت از دندانپزشکان معتبر، روسا و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور در سالن ورزشی ورنا منطقه آزاد چابهار در حال انجام خدمات است افزود: مددجویان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) در سالن ورزشی ورنا منطقه آزاد چابهار خدمات دندان‌پزشکی رایگان دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: این سازمان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود در حوزه سلامت بهداشت دهان و دندان با همکاری گروه جهادی دندان‌پزشکی هدایت به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر اقدام به راه‌اندازی مرکز دندانپزشکی موقت رایگان ویژه مددجویان زیر پوشش اداره بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) کرد.

مدیر غذا، دارو و سلامت منطقه آزاد چابهار افزود: این خدمات علاوه بر مددجویان شهر چابهار به روستاها، بخش‌های تابعه شهر و نواحی همجوار هم خدمات ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی شده حداقل به صورت روزانه ۲۰۰ نفر در طول یک هفته از این خدمات استفاده کنند.

بزرگ زاده افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار با مشارکت فعال در برنامه‌های جهادی سلامت از جمله ویزیت رایگان، ارائه خدمات دارویی و بهداشتی رایگان، خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی به مردم در راستای عمل به جهاد تبیین با گروه‌های جهادی همکاری می‌کند.

کد خبر: 68170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =