پرداخت مستمری ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مستمری‌بگیر و مقرری‌بگیر 

"مهدی مسکنی" مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت حقوق مستمری بیش از ۲میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته و جریان نقدینگی  ۲۳ هزار میلیارد تومانی (همت) ماهانه اقدام بزرگی است که در مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری محقق شده است. 

به گزارش آتیه آنلاین، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری امروز ۲۴ بهمن در جریان همایش و نمایشگاه رونمایی بیش از ۱۲۰ خدمت نوین و دستاورد ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد: صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان یک بنگاهی است که مدیران آن تلاش در افزایش خدمات برای خیل عظیمی از شهروندان بازنشسته دارند. بازنشستگانی که سال‌ها خدمت کردند به امید روزی که دوره بازنشستگی را داشته باشند.
مسکنی افزود: در ۵ ماه گذشته در صندوق بازنشستگی کشوری با دو سئوال روبرو بودیم که آیا بحران بازنشستگی وجود دارد و آیا می‌شود مسیر را با گذشت و مجاهدت راه را باز کرد. در نگاه اول به بحران صندوق‌های بازنشستگی اشاره دارد و در نگاه دوم بر گرفته از ایثار، پدیده سالمندی را فرصت می‌بینیم. امروز بعد از ۵ ماه حضور در صندوق بازنشستگی معتقدیم که مشکل صندوق‌های بازنشستگی قابل حل است.
وی ادامه داد: مجموعه صنایع شیر ایران وعده دولت در حوزه ارائه شیر رایگان به مدارس را مدیریت و حل کرد. همچنین مجموعه‌های فولاد اکسین، شرکت ملی نفت‌کش، شرکت دام و طیور فارس، هلدینگ عمران، شرکت هواپیمایی آسمان و چابهار هر کدام برای حل مسائل کشور در برهه‌های حساس ورود کرده‌اند.
مسکنی افزود: ابتدا باید بپذیریم که مشکلات و چالش‌ها قابل حل هستند و در این راستا صندوق‌های بازنشستگی را باید فرصت پیش روی برای حل مشکلات کشور محسوب کرد. اصلاح شاخص‌های بیمه‌ای فرصت پیش رو محسوب می‌شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه اضافه کرد: بیش از ۶۳۲ هزار بیمه‌شده پیمانکاری در حوزه دولت داریم که با اضافه شدن آنان ورودی ۳۰ همت برای صندوق بازنشستگی کشوری محقق می‌شود.
وی توضیح داد: در ۵ ماه گذشته بود که بعد از ۵ سال "اوورهال" کردن پتروشیمی جم برای افزایش بهره‌وری عملیاتی شد. با بهره‌برداری پروژه جدید در این حوزه ارزش افزوده‌ای دراین بخش را شاهد خواهیم بود.
مسکنی افزود: گام‌جدی در تعریف پروژه‌های جدید در صندوق بازنشستگی برداشته‌ایم. در این ارتباط به‌روزرسانی نوآوری را در مجموعه پگاه محقق کرده‌ایم.
او در ادامه همایش امروز تاکید کرد: امیدواریم با کمک‌گرفتن از تمام ظرفیت‌ها نسبت به امانتداری از مجموعه در اختیار صندوق بازنشستگی، اهتمام کامل را داشته باشیم.
وی گفت: امروز ۴۷ تفاهم‌نامه همکاری بین مجموعه‌های صندوق بازنشستگی در راستای توسعه ظرفیت‌ها بر مبنای تعامل صورت گرفته است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد: در این ۵ ماه ۱۲۴ پروژه ارزش‌آفرین ایجاد و تقویت شده است. امیدواریم این مجموعه اقدامات را به صورت ادامه‌دار در صندوق بازنشستگی کشوری دنبال کنیم.

کد خبر: 68219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =