اضافه شدن بیش از ۱۴ هزار مترمربع به فضای درمانی تامین‌اجتماعی استان مرکزی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در دولت سیزدهم ۱۴ هزار و ۱۱۵ متر مربع به فضای درمانی تامین‌اجتماعی این استان اضافه شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی، روح الله سهرابی درباره دستاوردها و عملکرد در دولت مردمی سیزدهم بیان کرد: در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار خدمت سرپایی و ۷۰ هزار خدمت بستری ارائه شده است. همچنین در این دو سال و نیم بالغ بر ۳۵ هزار عمل جراحی و بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ تولد در مراکز بیمارستانی تامین‌اجتماعی انجام شده است.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر ۱۰ کلینیک دیابت و فشار خون در مراکز زیرمجموعه تامین‌اجتماعی تشکیل شده و ۱۱۳ هزار پرونده مربوط به بیماران سالمند درباره بیماری‌های مزمن تشکیل شده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی گفت: سه بیمارستان تامین‌اجتماعی در اراک، ساوه و شازند فعال است که بیمارستان شازند به عنوان تنها بیمارستان منطقه به تمامی مردم شهرستان ارائه خدمت می‌کند و ۱۴ درصد از بخش درمان در حوزه بستری، سهم سازمان تامین‌اجتماعی در استان است.

سهرابی صیانت مالی از بیمه‌شدگان و کاهش پرداخت از جیب را در اولویت اقدامات مدیریت درمان تامین‌اجتماعی دانست و افزود: ارائه خدمات درمانی رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در مراکز غیرملکی سازمان از دیگر خدمات این سازمان است و بستری بیمه‌شدگان در مراکز دولتی و دانشگاهی در شهرهایی که فاقد بیمارستان ملکی است رایگان شده است.

پرداخت ۷۰ میلیارد به بیماران صعب‌العلاج استان مرکزی

وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دو هزار و ۶۷۲ پرونده برای بیماران صعب‌العلاج استان مرکزی تشکیل و بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به این بیماران پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر ۱۹۰ نیرو جذب شده، گفت: در دو سال اخیر، ۱۱ طرح توسعه‌ای و افتتاحی با اعتباری بالغ بر ۳۷ هزار میلیارد ریال اجرا و ۱۴ هزار و ۱۱۵ مترمربع به فضای درمانی در استان نیز اضافه شده است.

سهرابی با بیان اینکه سازمان درباره پرونده الکترونیک گام‌های بلندی برداشته است، افزود: استان مرکزی سال گذشته در حوزه نسخه الکترونیک رتبه نخست را کسب کرده است.

کد خبر: 68230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =