برگزاری مسابقات ورزشی ویژه فرزندان تعاونگران و کارگران در شهرستان ابرکوه

مسابقات تنیس روی میز و شطرنج ویژه فرزندان کارگر در شهرستان ابرکوه به همت کمیته کارگری و کارفرمای ستاد دهه فجر برگزار شد و برگزیدگان این رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه، همزمان با دهه فجر، مسابقات شطرنج ویژه فرزندان کارگر با حضور ۳۲ شطرنج باز به صورت سوئیسی در ۵ دور برگزار شد؛ همچنین مسابقات تنیس روی میز با رقابت ۱۲ ورزشکار در رده سنی نوجوانان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در جریان این رقابت‌ها رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه گفت: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است و ما با همین هدف مسابقات ورزشی ویژه فرزندان کارگر را به یاد شهدای غزه نام‌گذاری کردیم.

ناصر زارع درباره ورزش در خانواده کارگران بیان کرد: اهمیت ورزش در زندگی، زمانی روشن‌تر می‌شود که بتوانیم، تاثیر آن را در سالم‌سازی نسل فعلی و به‌سازی نسل اینده مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم. ورزش به تقویت پیوندهای عاطفی نیز کمک می‌کند و می‌تواند درمانی برای افزایش عزت نفس، تقویت احساس مسئولیت‌پذیری و افزایش اعتماد به نفس در صحنه اجتماع و از بین بردن استرس باشد.

وی افزود: حضور کودکان و نوجوانان در مکان‌های ورزشی موجب افزایش توانایی آنها در ایجاد ارتباط با دیگران و عاملی مهم در جلوگیری از افسردگی قشر جوان و نوجوان خواهد بود.

در پایان این رقابت‌ها از ورزشکاران و برگزیدگان مسابقات شطرنج و تنیس با اهداء جوایز، لوح و مدال تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 68244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =