مدیرعامل شرکت سپیدماکیان در زمره منتخبان ملی جشنواره کارفرمایان برتر سازمان تامین‌اجتماعی

در آیین اختتامیه جشنواره کارفرمایان برتر سازمان تامین‌اجتماعی که در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی انجام پذیرفت از مدیرعامل شرکت سپیدماکیان به عنوان منتخب ملی از استان گیلان تجلیل خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، برگزاری جشنواره کارفرمایان برتر بر اساس شاخص‌های بیمه‌ای یکی از فعالیت‌های معاونت فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های این سازمان در راستای تقویت تعاملات، اعتمادسازی، ایجاد انگیزه و اشاعه فرهنگ بیمه‌ای در بین این قشر بوده و هر ساله انجام می‌گیرد که در سال‌جاری ۲۰۰ کارفرما در سطح استانی در سراسر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در گیلان نیز از بین ۱۴۰ کارفرمای منتخب معرفی شده از سطح شهرستان‌های استان گیلان ۱۰ نفر به عنوان منتخب استانی برگزیده و در دی‌ماه با حضور معاون اقتصادی استاندار گیلان آیین تجلیل از آنها انجام گرفت.

در ادامه این جشنواره و در بخش اختتامیه ۳۳ کارفرمای منتخب ملی از بین منتخبین استانی در آیینی باشکوه با حضور مقامات و مسئولان کشوری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت که مجتبی رسولی، مدیرعامل شرکت سپیدماکیان از استان گیلان نیز در زمره آنها قرار دارد .

آیین اختتامیه جشنواره کارفرمایان برتر در روز سه شنبه اول اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: 68307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =