۱۰ پروژه عمرانی تامین‌اجتماعی در خراسان رضوی در دست اقدام است

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان خراسان رضوی در آیین افتتاح ساختمان جدید پلی‌کلینیک قوچان از طراحی و ساخت ۱۰ پروژه عمرانی دیگر در سطح استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خراسان رضوی، علی رضازاده، در آیین افتتاح ساختمان جدید پلی‌کلینیک قوچان گفت: خدا را شاکریم که در فاصله حدود چهار ماه از افتتاح درمانگاه تخصصی چناران در هفته دفاع مقدس، امروز افتخار پیدا کردیم که یکی دیگر از پروژه‌های بزرگ استان را افتتاح کنیم. یکی از ویژگی‌های پلی‌کلینیک قوچان این است که در این دولت آغاز شد؛ در زمان مقرر به پایان رسید و الان در مرحله افتتاح است. این امر با حمایت و پیگیری مدیرعامل و معاونان سازمان و مسئولان استان و شهرستان ممکن شد.

وی افزود: در راستای سیاست‌های عدالت‌محور دولت سیزدهم به‌ویژه در حوزه خدمات بهداشت و درمان و سلامت، سازمان تامین‌اجتماعی طی دو سال اخیر برای توسعه درمان مستقیم تلاش‌های زیادی داشت و از این رو در سطح کشور پروژه‌های زیادی در دست طراحی و اجرا و ساخت دارد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان خراسان رضوی ادامه داد: در این استان، علاوه بر افتتاح پروژه چناران و پلی‌کلینیک تخصصی قوچان، حدود ۱۰ پروژه درمانی دیگر در دست طراحی یا ساخت است که از جمله می‌توان به درمانگاه‌های شهرستان‌های بردسکن، جوین، تربت‌حیدریه و دو پروژه بزرگ در سطح استان، یکی پروژه بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان فارابی و دیگری پروژه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی رضا (ع) مشهد اشاره کرد که علاوه بر این که در شهرستان و استان منشاء خیر و برکت است، ان‌شاءالله استان‌های همجوار و زائران امام رضا (ع) هم از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

درمانگاه ملکی تامین‌اجتماعی قوچان در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و زیربنای ۲۸۰۰ متر مربع در دوطبقه و با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است و خدمات آن شامل پزشک عمومی، دندانپزشک، متخصص داخلی، متخصص اطفال، متخصص زنان و زایمان، اتاق عمل سرپایی، آزمایشگاه و رادیولوژی و اتاق احیاء است.

کد خبر: 68318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =