پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام اشتغال در آزادشهر

فرماندار آزادشهر از پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان و فعالان راه‌اندازی یا توسعه کسب و کارهای تولیدی طی سه ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: با پرداخت این میزان وام برای ۲۹۸ نفر شغل ایجاد شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، جواد کریمی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی اشتغال از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه امسال و با کارمزد چهار درصد بوده است گفت: سهم وام قرض‌الحسنه موسوم به تبصره ۱۸ آزادشهر در سال جاری ۹۰۰ میلیارد بوده است که تاکنون ۵۴۳ فقره پرونده برای مقاضیان استفاده از این وام تشکیل شد.

وی همچنین به سهمیه اشتغال امسال آزادشهر اشاره و بیان کرد: ایجاد هزار و ۴۹۹ فرصت شغلی در تعهد دستگاه‌های اداری، اجرایی، خدماتی و بخش خصوصی بود که با تلاش‌های انجام شده تاکنون هزار و ۴۳۲ شغل معادل ۹۵ درصد محقق شده است.

فرماندار آزادشهر افزود: امیدوارم در یک ماه باقی مانده امسال و با تلاش دستگاه‌های اداری و اجرایی و نیز سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های عامل، ۱۰۰ درصد سهمیه اشتغال این شهرستان درسال جاری محقق شود.

کریمی با بیان اینکه شغل‌های ایجاد شده امسال آزادشهر بیشتر در بخش صنعت، معدن و تجارت (بازرگانی)، کشاورزی، خدمات و گردشگری و نیز مشاغل خانگی بوده است گفت: آزادشهر ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های گوناگون از جمله کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی دارد.

وی برلزوم معرفی این ظرفیت‌ها از سوی دستگاه‌های متولی به افراد و بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل تاکید کرد و افزود: دولت سیزدهم هم در حد توان تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال فراهم کرده است.

شهرستان آزادشهر افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر: 68365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =