پرداخت کمک هزینه فرزندآوری به  بیش از ۲ هزار نفر در لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان از پرداخت کمک هزینه فرزندآوری به ۲۰۸۰ نفر در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، همایون عمودی‌زاده با بیان اینکه جمعیت ما بر اساس شاخص‌هایی که دارد به سمت سالمندی حرکت می‌کند گفت: در سال‌های آتی قطعا ما با پیری جمعیت مواجه می‌شویم مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته این خلا را احساس کردند و دستورات ویژه را به دولت‌ها دادند.

وی افزود: در این راستا باید اقدامات بهتری انجام می‌شد که متاسفانه آن اقدامات انجام نشد فرصت ما خیلی محدود است که انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی جوانی جمعیت کمک کنند.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: در بحث جوانی جمعیت با پیگیری‌های ریاست سازمان بهزیستی کشور برای فرزندان دوقلو تا دهک ۷ هیچ محدودیتی نداریم و از کمک‌ هزینه ماهیانه تا پایان ۶ سالگی برخوردار هستند.

وی گفت: حدودا ماهانه دو میلیون تومان مستمری برای آنها پرداخت می‌شود و کسانی که دارای فرزند سه قلو به بالا دارند هر دهکی که باشند در راستای جوانی جمعیت این‌ها نیز تحت حمایت قرار می‌گیرند و این کار را برای آنها انجام می‌دهیم.

عمودی‌زاده بیان کرد: در این راستا تقریبا ۲۰۸۰ نفر تحت پوشش هستند که ماهیانه از خدمات مستمر بهزیستی برخوردار می‌شوند که ۸۰ تا از این‌ها سه قلو به بالا و دو هزار مورد دوقلو هستند.

کد خبر: 68367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =