اهدای یک دستگاه سونوگرافی فول آپشن به بیمارستان تامین‌اجتماعی بندر ماهشهر

یک دستگاه سونوگرافی فول آپشن از سوی پتروشیمی امیرکبیر به بیمارستان تامین‌اجتماعی بندر ماهشهر اهدا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، آیین تحویل دستگاه سونوگرافی اهدایی پتروشیمی امیرکبیر به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) بندر ماهشهر به مناسبت دهه فجر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سلامت نژاد، امام جمعه بندر ماهشهر، علیرضا کاویان، معاون خدمات درمانی تامین اجتماعی استان خوزستان، رسولی، رئیس منابع انسانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، نعمت اله کیانی راد، رئیس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) بندر ماهشهر و تعدادی از مسئولان و کارکنان بیمارستان برگزار شد.

سلامت نژاد از نگاه ویژه هیات مدیره و مدیران پتروشیمی امیرکبیر به بخش درمان از باب مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر و تشکر و بیان کرد: بندر ماهشهر با توجه به تعدد شرکت‌های مختلف و محیط کارگری دارای بیشترین پوشش بیمه شده تامین اجتماعی است و به مراتب سطح مراجعه مردم به مراکز درمانی تامین اجتماعی بالا است ، مردم انتظار دارند خدمات درمانی قابل قبولی دریافت کنند.

وی همچنین از خدمات درمانی تامین اجتماعی در بندر ماهشهر تقدیر کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولین و خیرین به بخش درمان شد .

کاویان، معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با تقدیر از نگاه ویژه مسئولین پتروشیمی امیرکبیر گفت: شرکت پتروشیمی امیرکبیر در پاسخ به درخواست سازمان تامین اجتماعی، در جهت تهیه و اهدای یک دستگاه سونوگرافی برای بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر و همچنین یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال جهت استفاده در درمانگاه تامین اجتماعی بندر امام خمینی (ره) تعهد خود را نسبت به مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم به نحو احسن انجام داد .

رسولی، رئیس منابع انسانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر با ارائه گزارشی درباره برنامه‌های اجتماعی این شرکت گفت : هزینه خرید دستگاه سونوگرافی بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده و این دستگاه سونوگرافی فول آپشن و مدل فیلیپس افینیتی ۷۰G است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت‌های اجتماعی وظیفه انسانی و شرعی ما است، ادامه داد: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی(ع) پتروشیمی امیرکبیر طرح‌های جهادی ویژه‌ای در بندرماهشهر اجرا کرده است.

در پایان این مراسم از سوی کاویان و دکتر کیانی راد با اهدای لوح از زحمات مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و گروه جهادی شهید ابراهیم هادی (ع) این شرکت، به پاس پیگیری برای خریداری و استقرار دستگاه سونوگرافی بیمارستان تقدیر شد.

کد خبر: 68377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =