دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با ایثارگران شاغل در اداره کل استان

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم به ‌منظور حل مشکلات و بررسی دیدگاه‌های ایثارگران و فرزندان ایثارگر شاغل در این مجموعه، با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، محمد عاشوری در این دیدار که به مناسبت دهه فجر انجام شد بیان کرد: آرامش، امنیت، عزت و استقلال جاری در مملکت مدیون خون شهدا، مقاومت ایثارگران و تحمل درد و رنج جانبازان و خانواده‌های این عزیزان است.

وی گفت: هدف از این نشست تنها دیدار چهره به چهره و مستقیم با کارکنان ایثارگر و شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آنها از زبان خودشان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم جانبازان و ایثارگران را سرمایه‌هایی وصف‌ناشدنی خواند و تأکید کرد: ما در ادامه راه اعتلای انقلاب اسلامی باید از آموزه‌های این بزرگواران در تمامی ابعاد و شئونات زندگی بهره‌مند شویم.

قوچی بیک، رییس اداره هماهنگی امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی نیز در این نشست با ارائه گزارش عملکرد و اقدام‌های سازمان در امور ایثارگری گفت: با توجه به جایگاه ارزشمند و شرایطی ویژه‌ که جانبازان و ایثارگران در کشور دارند، این سازمان نیز همواره خود را موظف به ارائه خدمات و رفع چالش‌های کاری این عزیزان متناسب با چارچوب قوانین وضع شده می‌داند.

در این نشست، مشاور مدیرکل تامین اجتماعی قم در امورایثارگران نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به بیان عملکرد دفتر امور ایثارگران و سیاست‌ها و برنامه‌های آن، رویکرد فرهنگی و توجه به وضعیت و شرایط اداری و سازمانی ایثارگران در حوزه های مختلف این اداره کل پرداخت.

محمد عابدی به اجرای طرح سپاس که در آن دیدار و تکریم ایثارگران صورت می‌گیرد و اجرای طرح سلام شهید که به غبارروبی مزار شهدا اختصاص دارد اشاره کرد و ادامه داد: هر کدام از این فعالیت‌ها بنا به مناسبت‌های مختلف تقویمی به اجرا می‌رسد.

وی ادامه داد: خدمت به شهدا و ایثارگران موهبتی است که امیدواریم در این راه ثابت قدم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

در پایان این نشست، میز خدمت برای رسیدگی به مشکلات فرزندان ایثارگر تشکیل شد و کارکنان نظرات خود را در قالب پرسش و پاسخ مطرح کردند و به خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها رسیدگی شد.

۳۶ ایثارگر و فرزند ایثارگر در مجموعه اداره کل و شعب تامین اجتماعی استان قم شاغل هستند.

کد خبر: 68384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =