دیدار مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی با امام جمعه شهرستان نهبندان

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی در دیدار با امام جمعه شهرستان نهبندان از برخورداری بیش از ۴۰ درصد از جمعیت شهرستان از خدمات تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی، در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین احمد نجمی پور، امام جمعه شهرستان نهبندان ضمن تبریک ماه مبارک شعبان و تقدیر از خدمات سازمان گفت: مجموعه سازمان تامین‌اجتماعی در ۴۵ سال سپری شده از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات خوبی به ویژه برای مردم کم برخوردار انجام داده است.

وی با بیان اینکه معمولا حوزه بهداشت و درمان حوزه‌ای هست که نفعش برای مردم و خدمت دراین حوزه ها قابل تقدیر است ادامه داد: باید اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده به مردم در قالب جهاد تبیین انجام شود.

امام جمعه شهرستان نهبندان بیان کرد: تامین اجتماعی یکی از بزرگترین سازمان‌های غیر دولتی است که ماموریت سنگینی مانند تحت پوشش قرار دادن قشر زحمتکش جامعه و در خانواده‌ها بیمه کردن زنان خانه‌دار و یا زنان بی‌سرپرست را برعهده دارد.

وی خدمت‌رسانی به قشر محروم را از کارهای بزرگ تامین اجتماعی برشمرد و بر اطلاع‌رسانی به جامعه تحت پوشش تأکید کرد.

حسین فراتی، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: بیش از ۴۵ نوع خدمت از خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران غیر حضوری انجام می‌شود که در وقت مردم اثرگذار است.

فراتی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد از جمعیت شهرستان نهبندان از خدمات تامین اجتماعی برخوردار هستند افزود: در این شهرستان بیش از هفت هزار نفر بیمه شده اصلی و ۲۶۰۰ نفر مستمری‌بگیر وجود دارد که با افراد تحت تکفلشان جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزار نفر را شامل می‌شود.

کد خبر: 68401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =