تجلیل از مدیرعامل معدن فلورین سیمرغ نهبندان به عنوان چهره برتر حوزه کارآفرینی و کارفرمایی

با حضور مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی از مدیرعامل معدن فلورین سیمرغ نهبندان به عنوان چهره برتر حوزه کارآفرینی و کارفرمایی در سطح استان تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خراسان جنوبی، در این مراسم که در محل دفتر امام جمعه شهرستان نهبندان برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر چهره برتر حوزه کارآفرینی و کارفرمایی استان به غلامرضا نخعی، مدیرعامل معدن فلورین سیمرغ شهرستان نهبندان اعطا شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: اقدامات معدن فلورین سیمرغ نهبندان و مدیریت آن به عنوان نقش حمایتگری از نیروهای مولد و کارکنان پرتوان جامعه قابل تقدیر است.

حسین فراتی درباره اهمیت مقوله تامین اجتماعی و بعد شرکایی آن، درباره انتخاب چهره برتر کارفرمایی و کارآفرینی گفت: ۱۱ مورد شاخص را بر اساس ابلاغیه سازمان تامین اجتماعی کشور توسط کمیته‌ای متشکل از مدیران بیمه و درمان، صنایع، اتاق اصناف، کانون عالی انجمن‌های صنفی و کارشناسان خبره مورد بررسی و ملاک این انتخاب بوده است .

مدیرکل تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی حفظ حقوق بیمه شدگان با ارائه لیست حق بیمه بر مبنای تعداد نفرات بیمه شده و دستمزد واقعی جهت حفظ سطح اشتغال،حفظ پایداری منابع حق بیمه،پرداخت بموقع و کامل حق بیمه نیروی کار در مهلت مقرر، عدم وجود مطالبات قطعی از کارگاه اعم از حق بیمه بیکاری و یا در صورت تقسیط را از جمله این شاخص‌ها برشمرد.

کد خبر: 68402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =