تجلیل از کارفرمایان نمونه تامین اجتماعی استان کردستان

در همایشی با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کردستان، مدیرکل تامین اجتماعی و جمعی از مدیران و مسولان تشکلات کارگری و کارفرمایان استان از شش کارفرمای برتر با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کردستان، در این همایش که در راستای تکریم از تلاش‌های کارفرمایان کارآفرین استان کردستان در محل سالن آمفی تئاتر ستاد اداره کل تامین‌اجتماعی استان برگزار شد مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بیان کرد: همایش ملی تجلیل از کارفرمایان نمونه از برنامه‌های با سابقه سازمان تامین اجتماعی است که هر ساله در سطح استان‌ها و به صورت گسترده‌تر در کشور برگزار می‌شود.

صلاح قریشی با اعلام اینکه کارفرمایان به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکای اجتماعی سازمان نقش بسزایی در تامین منابع و ایفای تعهدات سازمان تامین اجتماعی دارند گفت: تأمین‌اجتماعی از ابتدای تأسیس تاکنون تعامل مناسبی با کارگران و کارفرمایان و جامعه تحت پوشش داشته و همیشه خود را خدمت‌گزار این قشر دانسته است و با پشتوانه آنها است که هم‌اکنون بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

وی رویکرد اصلی سازمان تأمین اجتماعی را برقراری ارتباط دوسویه با شرکای اجتماعی عنوان کرد و افزود: بدون شک حمایت جدی از ساختار تولیدات داخلی کشور با تعاملات دوسویه به ویژه با کارفرمایان امکان پذیر است.

قریشی گفت: هم اکنون در مجموع ۶۵۸ هزار و ۸۱۵ نفر برابر با ۴۰ درصد جمعیت استان از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند بوده که ۶۳ هزار و ۴۶۲ نفر آنان مستمری بگیر هستند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کردستان ادامه داد: در سال جاری ۳۸ هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال در بخش تعهدات کوتاه مدت، بلندمدت و مقرری بیکاری به بیمه‌شدگان تحت پوشش این سازمان پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۷.۲ درصد افزایش داشته است.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کردستان تجلیل از کارفرمایان برتر را اتفاق خوبی دانست و گفت: باید از کارفرمایانی که حق کارگر را بدون مشکل پرداخت می‌کنند قدردانی کرد.

مهدی رمضانی با تاکید بر حضور آگاهانه مردم در انتخابات گفت: مجلس قوی زمینه‌ساز تقویت دولت و شکل‌گیری دولت قوی و کارآمد است و راه حل رفع موانع و مشکلات همین حضور آگاهانه در انتخابات است و باید تلاش کنیم نامزدی را که گره‌گشای مشکلات است انتخاب کنیم چرا که آینده استان و مملکت را همین رای‌ها تعیین می‌کنند.

وی نقش نمایندگان را فراتر از منطقه و استان و کشور دانست و افزود: نمایندگان باید همواره پاسخگو باشند و در تعامل با مقامات در راستای پیشبرد استان و کشور پویا باشند.

در این مراسم که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیران شورای رفاه، اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن، اتاق تعاون، اتاق اصناف و مسئولان تشکل‌های کارفرمایی، کارگری، بازنشستگان و کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کردستان انجام شد از آزاد خالقی؛ مدیرعامل شرکت صنعت قند کردستان، امیرمحمد شفیعی؛ مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری دشت گل کردستان، طاهر حسینی؛ مدیرعامل شرکت پرتو نورافشان صنعت روژ، تیمور درودی؛ مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی غرب آوان کردستان ، غزاله رجب زاده؛ مدیرعامل شرکت ژرفاپژوهان پارس و آمین اختیاردینی؛ مدیرعامل کارگاه آموزشی و تولید پوشاک جویندگان دانش در استان کردستان با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر: 68495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =