به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان خوزستان، عبدالرضا روشنی با تبیین برنامههای راهبردی و تشریح استراتژیهای سازمان گفت: سازمان تامیناجتماعی بهعنوان بزرگترین سازمان بیمهگر اجتماعی در کشور بیش از هر چیز دیگری نیازمند تلاش برای ایجاد رضایتمندی بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمریبگیران از طریق ارائه خدمات به موقع و با کیفیت است.
مدیرکل تامیناجتماعی خوزستان به تنوع و کثرت گروههای اجتماعی تحت پوشش و خدمات قابل ارائه به ذینفعان اشاره و بیان کرد: همه ما موظف هستیم تا در اجرای قوانین، بخشنامه ها و دستورالعملهای صادره با نهایت دقت و تکریم، رضایتمندی ارباب رجوع را ایجاد کنیم و این امر مستلزم تعامل و بهرهمندی از ظرفیتهای منابع انسانی شاغل در استان است.
در ادامه معاونان، روسای شعب تابعه و روسای واحدهای ستادی درباره موضوعاتی همچون وصول مطالبات معوق، وضعیت رتبه بندی واحدهای اجرایی، اثربخشی آموزش کارکنان، شاخصهای آماری و مشاغل سخت و زیانآور به بحث و تبادل نظر پرداختند.
نظر شما