برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ویژه مددجویان و زنان سرپرست خانوار رشت

دوره‌های آموزشی فنی حرفه‌ای ویژه مددجویان، زنان سرپرست خانوار و ساکنان محلات کم‌برخوردار با نظارت مستقیم حوزه امور اجتماعی بهزیستی رشت و سازمان فنی و حرفه‌ای و همکاری خانه بهزیستی منطقه معلولین و سلیمان‌داراب شهرستان رشت برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، دوره‌های آموزشی رزین، حصیر بافی، تسمه بافی و تولید محتوا با موبایل ویژه مددجویان، زنان سرپرست خانوار و سایر افراد ساکن در محلات کم‌برخوردار با نظارت مستقیم حوزه امور اجتماعی بهزیستی رشت و سازمان فنی و حرفه‌ای و همکاری خانه بهزیستی منطقه معلولین و سلیمان‌داراب در شهرستان رشت به اجرا در آمد.

این دوره‌ها با هدف توانمندسازی و ایجاد کسب وکار در جهت تقویت اقتصاد خانواده‌های ساکن در محلات کم برخوردار برگزار شد و پشتیبانی کامل تا دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای و دریافت وام اشتغال برای این افراد انجام خواهد شد.

تمامی لوازم مصرفی اولیه نیز به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار گرفت و پس از اتمام دوره‌های آموزشی بازارچه صنایع دستی به صورت دوره‌ای جهت یافتن بازار فروش برای این افراد در این منطقه برگزار خواهد شد.

کد خبر: 68511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =