معرفی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر در اقامه نماز

در نخستین جشنواره معراج سازمان تامین اجتماعی از اداره کل استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر در اقامه نماز با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره معراج که با حضور مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مشهد مقدس برگزار شد، اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر در اقامه نماز در سطح کشور معرفی شد و از مدیرکل، معاون تعهدات بیمه‌ای و دبیر شورای اقامه نماز و رییس اداره روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد.

اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان در شاخص‌های مختلفی از جمله، اهتمام به اقامه نماز جماعت در بین ادارات کل و مدیریت‌های درمان، تجهیز و فضاسازی مناسب نمازخانه‌ها، برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی مرتبط با نماز و همچنین ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان و مراجعه‌کنندگان، موفق به کسب این افتخار بزرگ شد.

در این مراسم همچنین از آرمینا عربپور فرزند همکار خانم پیرزاده به پاس شرکت در مسابقات نقاشی جشنواره معراج و کسب رتبه برتر، با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به‌عمل آمد.

جشنواره معراج با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سطح ادارات کل و مدیریت های درمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر: 68562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =