نوسازی ۸۰ درصدی بخش بیمارستانی تامین‌اجتماعی اصفهان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان از نوسازی ۸۰ درصدی بخش بیمارستانی تامین‌اجتماعی استان خبر داد و گفت: ساخت درمانگاه در فریدون‌شهر، پیربکران، شاهین‌شهر، فولادشهر، اصفهان و هرند به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی با بیان اینکه با تلاش‌های جهادی صورت گرفته ۸۰ درصد بخش‌های بیمارستانی این مدیریت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در اصفهان نوسازی شده است گفت: تا اواسط سال آینده بخش‌های هر سه بیمارستان تامین‌اجتماعی در این خطه نوسازی و استانداردسازی می‌شوند، بخش آنژیوپلاستی در کنار بخش قلب بیمارستان شریعتی راه‌اندازی شده و قبل از هرگونه عارضه، مشکلات را مرتفع می‌کند.

وی با بیان اینکه ما با چهار هزار مرکز درمانی در استان قرارداد داریم، افزود: در بخش دولتی تا ۹۰ درصد هزینه‌های درمان را پوشش می‌دهیم و بزرگ‌ترین خریدار خدمات درمانی در کشور هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان بیشترین میزان بیمه‌شده را در کشور داراست گفت: در استان سال گذشته ۶ هزار میلیارد تومان هزینه درمان مستقیم و غیرمستقیم داشتیم و امسال پیش‌بینی ما ۸ هزار میلیارد است.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان ما سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هستند که در دو حوزه مراکز ملکی و غیر ملکی به آنان خدمات ارائه می‌شود بیان کرد: تاکنون ۱۰ میلیون خدمات سرپایی به بیمه‌شدگان ارائه داده‌ایم، همین‌طور ۸۰ هزار مورد بستری و ۴۸ هزار عمل جراحی در ۹۰۰ تخت بیمارستانی ما صورت گرفته است.

نوسازی تجهیزات بخش مغز و اعصاب بیمارستان شریعتی

رجالی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش در بخش بستری داشته‌ایم افزود: در ۹ ماه ابتدایی سال جاری ۸ درصد افزایش عمل‌های جراحی در بخش تأمین اجتماعی اصفهان را شاهد بودیم که تعداد عمل‌های ما به مرز ۵۰ هزار عمل رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به راه‌اندازی بخش جراحی قلب در استان اصفهان، گفت: تاکنون ۳۰۰ عمل جراحی انجام شده است که این عمل در بخش دولتی ۲۰ میلیون تومان است و باعث می‌شود بار مالی زیادی از دوش بیمه‌شدگان برداشته شود.

وی بیان کرد: تجهیزات عمل جراحی مغز و اعصاب بیمارستان شریعتی نوسازی شده و جراحی‌های مغز به‌صورت فوق‌تخصصی انجام می‌شود و بعدازاین جراحی‌های تومورهای مغز در خود استان انجام می‌شود.

ساخت درمانگاه در فریدون‌شهر و پیربکران از سال آینده

رجالی مدت زمان پشت نوبتی عمل‌های قلب را بین ۴۵ تا ۶۰ روز اعلام کرد و گفت: البته موارد اورژانسی در اولویت قرار دارد و ما به دنبال این هستیم با توسعه فعالیت زمان انتظار را کاهش دهیم؛ علاوه بر این ما ۲۸ مرکز داریم که در سال گذشته پنج میلیون ویزیت سرپایی در این مراکز انجام شده است.

وی با اشاره به شروع بکار ساخت درمانگاه شهید برهانیان در خیابان مسجد سید تأکید کرد: درمانگاه شهید ملکوتی اصفهان در زمینی در چهار راه اوحدی با بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی از سال آینده توسعه پیدا خواهد کرد؛ در فریدون‌شهر، پیربکران و هرند نیز ساخت درمانگاه‌هایی در سال آینده خواهیم داشت.

ساخت درمانگاه در شاهین‌شهر و فولادشهر پس از انجام مطالعات

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در صحبت از ساخت مراکز درمانی جدید دیگری در سطح استان اصفهان، از ساخت درمانگاهی در پیربکران که زمین آن به‌صورت رایگان در اختیار تأمین اجتماعی قرار گرفته، احداث درمانگاه سطح یک در فولادشهر اصفهان با زمینی که توسط سازمان عمران فولادشهر تحویل شده است و ساخت درمانگاه در شهر هرند که موافقت آن گرفته شده، خبر داد و افزود: در بخش سرپایی، زمین احداث درمانگاه جدیدی در شاهین‌شهر تحویل شده و سال آینده مراحل اجرایی آن آغاز می‌شود.

دکتر رجالی با بیان اینکه خوشبختانه مجوز ساخت یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی را در شهرک شهید کشوری گرفتیم و اعتباری بین ۶ تا ۹ هزار میلیارد تومان برای این امر تصویب شده است، گفت: امیدواریم هر چه زودتر این بیمارستان را شروع کنیم که تا ۵ تا ۷ سال دیگر این بیمارستان وارد چرخه درمان می‌شود.

کد خبر: 68563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =