انجام بیش از ۱۰ میلیون خدمات سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی اصفهان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان از انجام بیش از ۱۰ میلیون خدمات سرپایی در مراکز درمانی استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی با اشاره به انجام ۱۰میلیون خدمات سرپایی در سال ۱۴۰۱ در درمان مستقیم که شامل ۵ میلیون ویزیت تخصصی و فوق‌تخصصی و ۵ میلیون آزمایش و موارد پاراکلینیک است، گفت: همه خدمات درمانی در مراکزملکی بصورت رایگان ارائه می‌شود.

وی افزود: مراکز ملکی تامین اجتماعی شامل سه بیمارستان، ۲۸ درمانگاه تخصصی با ۹۰۰تخت، نزدیک به ۸۰ هزار بستری و انجام بیش از ۴۸ هزار جراحی را پشتیبانی کرده‌اند که با توجه به جمعیت بالای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان اصفهان و تعداد مراجعان، هزینه‌های قابل توجهی به بخش درمان تحمیل می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، راه اندازی بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی با توجه به جمعیت بیمه شده استان را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: انجام بیش از ۳۰۰ عمل جراحی قلب در این بیمارستان خدمت بزرگی به افراد تحت پوشش و افزایش امید به زندگی است.

پوشش هزینه ۱۰۷ بیماری صعب‌العلاج تا سقف ۵۰ میلیون تومان

وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی بزرگترین خریدار درمان در کشور و دومین ارائه کننده درمان مستقیم است، از قرارداد با ۴هزار مرکز درمانی غیرمستقیم در استان اصفهان خبر داد و گفت: پوشش ۱۰۷بیماری صعب العلاج که در رأس آنها انواع سرطان‌ها هستند، از دیگر اقدامات دولت سیزدهم است که با تاسیس صندوق خاص، سالانه ۵۰ میلیون هزینه ۱۰۷ بیماری صعب العلاج پوشش داده می شود.

رجالی همچنین از پذیرش و آموزش ۱۰۰ دانشجوی پزشکی در سال و همچنین دانشجویان پرستاری و کارشناسان اتاق عمل با همکاری دانشگاه آزاد نجف آباد خبر داد و گفت: ۲۵ درصد پزشکان در درمان تامین اجتماعی آموزش می‌بینند.

کد خبر: 68600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =