پیگیری و بررسی مشکلات کارگران گروه ملی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

در نشستی مشترک، مشکلات کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه اهواز بررسی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، نشست بررسی مشکلات کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، مجتبی ظفری پور،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه ناصر حسینی، مدیر روابط کار اداره کل و مدیران و جمعی از کارگران شرکت در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد.

در این نشست موضوعات و مطالبات صنفی از سوی کارگران شرکت مطرح و در ادامه راهکارها و موارد قانونی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان درباره مطالبات کارگران این واحد صنعتی تشریح شد.

در این نشست؛ موضوعاتی از جمله اجرای کامل طرح طبقه‌بندی مشاغل و همچنین درخواست رفع انسدادی کارت تعدادی از کارگران این شرکت که توسط کارفرما اعمال شده بود، از سوی کارگران مطرح شد که مدیران شرکت نیز ضمن اعلام آمادگی بر حل مشکل کارگران، بر فعال‌سازی خط تولید تاکید کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست چند ساعته بر تعامل کارگران و کارفرما در فضایی همدلانه و در محیطی آرام و به دور از تنش تاکید کرد.

مجتبی ظفری پور، به نقش نظارتی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و با تاکید بر رفع نواقص احتمالی مرتبط با اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت، فعالسازی خط تولید و ادامه روند فعالیت اقتصادی شرکت را خواستار شد و پیگیری هرگونه مطالبه صنفی از سوی کارگران را تنها از طریق مراجع قانونی از جمله طرح در مراجع اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد.

امام جمعه اهواز نیز در این نشست توصیه‌هایی درباره تعامل طرفین و اعاده بکار کارگران و مساعدت مدیریت این شرکت داشت.

کد خبر: 68608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =