چند انتصاب در اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در احکامی جداگانه سرپرست مدیریت توسعه کارآفرینی و اشتغال، سرپرست اداره فرهنگی ورزشی و همچنین سرپرست اداره اموراداری اداره کل را منصوب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، در حاشیه شورای معاونین و مشاورین اداره کل که دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات ساختمان شهید دقایقی اداره کل برگزار شد، در احکامی جداگانه از سوی مجتبی ظفری پور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، علی حسین زاده به عنوان سرپرست مدیریت توسعه کارآفرینی و اشتغال، عباس علوانی به عنوان سرپرست اداره فرهنگی ورزشی و بهادر بساک نیز به عنوان سرپرست اداره امور اداری اداره کل منصوب شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این آیین در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های حسین نظری، مدیرپیشین توسعه کارآفرینی و اشتغال و همچنین احمد سلامات، رئیس سابق فرهنگی ورزشی اداره کل، در طی دوران تصدی مسئولیت‌های خود، هدف از این انتصاب‌ها را ارتقاء عملکرد پست‌های مدیریتی در اداره کل عنوان کرد.

وی افزود: اصلاح ساختار اداری، ضرورتی برای حفظ پویایی مجموعه محسوب می‌شود و در اجرای برنامه‌ها و استراتژی‌های سازمانی، رشد و بالندگی به همراه خواهد داشت.

کد خبر: 68765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =