کسب رتبه برتر کشوری اداره کل بهزیستی اردبیل در اجرای رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی

بهزیستی استان اردبیل حائز رتبه برتر کشوری در اجرای رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی (طرح نشست صمیمی ۱۰۰ محله کم‌برخوردار) شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، به مناسبت هفته بهزیستی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار در شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر و نمین برگزار شد که طبق گزارش بررسی آماری، بهزیستی اردبیل در فاز اول برنامه نشست صمیمی، موفق شد با کسب امتیاز کامل به عنوان استان برتر ارزیابی معرفی شود.

برنامه نشست صمیمانه در یک صد محله کم برخوردار کشور به‌منظور حضور میدانی، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان با استقرار میز خدمت در این مناطق و پاسخگویی به نیاز مراجعان با رویکرد محله ‌محوری، حل‌ مسئله و ظرفیت‌سازی اجتماعی و خدمت‌رسانی در محلات کم برخوردار سراسر اجرا شد.

هدف از اجرای این طرح انجام بررسی میدانی و ارتباط مستقیم چهره به چهره مددجویان منطقه با مسئولان بود تا علاوه بر سازمان بهزیستی مسئولین سایر ارگان‌ها با دغدغه‌ها و مشکلات اقشار تحت پوشش بهزیستی آشنا شده و مشکلات متعدد این افراد اعم از مسکن، اشتغال، معیشت و موضوعات مبتلا به با هم‌افزایی ارگان‌ها حل شود.

بهزیستی همواره توجه ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به مددجویان ساکن در محلات حاشیه‌ای و کم برخوردار داشته است که از جمله آن می‌توان به اقدامات و فعالیت‌های متعددی که در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های هدفمند در این مناطق اجرا می‌شود اشاره کرد.

کد خبر: 68770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =