آغاز فروش بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: فروش بلیت اتوبوس‌های نوروزی از بیستم اسفند ماه آغاز می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین،داریوش باقرجوان با اشاره به اینکه فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند ماه از طریق اینترنت و دفاتر مجاز فروش بلیت، آغاز می‌شود درباره احتمال افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌ها نیز گفت: اخباری که در چند روز اخیر درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری منتشر شده همچنان گمانه زنی می‌باشد و تاکنون هیچگونه افزایش قیمتی برای بلیت این اتوبوس‌ها در نوروز ۱۴۰۳ تصویب نشده است.

وی افزود: علت درخواست شرکت‌های تعاونی برای افزایش قیمت‌ها، یکسره خالی بودن سفرها در ایام نوروز است، چرا که در این ایام معمولا اتوبوس‌ها مجبور هستند مسیر برگشت خود به مبدا را با صندلی خالی طی کنند که همین موضوع اگر قیمت‌ها افزایش نیابد ممکن است فعالان ناوگان اتوبوسرانی را برای برگشت به مبدا در ایام عید نوروز بدون انگیزه سازد.

وی ادامه داد: البته تعیین نرخ و افزایش قیمت‌ها در این حوزه به عهده ستاد تنظیم بازار است و در حال حاضر هم شرکت‌های تعاونی در حال رایزنی با این ستاد برای افزایش کرایه اتوبوس‌های بین شهری هستند، اما تاکنون این اتفاق حاصل میسر نشده و تا این لحظه هیچ افزایش قیمتی برای بلیت اتوبوس‌های بین شهریه در نوروز ۱۴۰۳ نداشته ایم.

کد خبر: 68811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =