وصول بیش از ۴ میلیارد ریال از ماده ۱۵۴ قانون کار در استان سمنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، از وصول بیش از ۴ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توسط کارفرمایان استان، از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، جعفر کاشانی با اعلام این خبر گفت: مشارکت کارفرمایان برای واریز ماده ۱۵۴ قانون کار، ترویج و گسترش ورزش کارگری را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ورزش در محیط کارگری موجب افزایش شادی و نشاط در میان کارگران شاغل، افزایش همبستگی و انسجام کارگران و بازدهی مثبت فعالیت‌های آنان در جامعه می شود، افزود: از دیگر مزایای ورزش قشر زحمت کش کارگری، سلامت جسمی و روحی کارگران و همچنین افزایش راندمان کاری و امید آفرینی در جامعه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با تاکید بر اینکه ورزش موجب افزایش انگیزه در بین کارگران و ایجاد صمیمیت و اتحاد در میان آنان خواهد شد، بیان کرد: ورزش باعث می‌شود کارگران در فضایی دوستانه به بهترین شکل فعالیت کنند.

کاشانی استان سمنان را دارای ۷ مجموعه ورزشی تفریحی کارگری دانست و گفت: در این ۷ مجموعه، هفت سالن سرپوشیده، سه استخر سرپوشیده و دو زمین تنیس رو باز وجود دارد و کارگران از این ظرفیت ها بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: مجموعه رفاهی و تفریحی کارگران مهدی شهر نیز با ۴۰ واحد اقامتی، رستوران و سایر امکانات آماده خدمات رفاهی به کارگران است.

کد خبر: 68859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =