پاسخگویی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان قزوین به مخاطبان بیمه‌ای در برنامه زنده "روی خط باشید"

در راستای تعامل مستقیم با جامعه ۹۴ هزار خانوار مستمری‌بگیر استان قزوین، مدیرکل تامین اجتماعی استان در برنامه زنده رادیویی "روی خط باشید" حضور یافت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قزوین، حمید کوزه‌گرها در ابتدای این مصاحبه گفت: خدمت به مخاطبین ۶۷ درصدی تحت پوشش استان صنعتی قزوین افتخاری برای مجموعه همکاران بوده و خدمتگزاری صادقانه به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان سازمانی وظیفه فرد فرد مجموعه است.

وی در پاسخ به نحوه پرداخت عیدی پایان سال ۱۴۰۲ مستمری‌بگیران بیان کرد: مبلغ عیدی برای هر پرونده فعال مستمری اعم از بازنشستگی، ازکارافتاده کلی و بازماندگان معادل دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و علاوه بر عیدی مبلغ ثابت ۷۰۰ هزار تومان بابت عائله‌مندی و مبلغ ثابت ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر فرزند تحت تکفل پرداخت می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین افزود: تاریخ برقراری مستمری‌های بازنشستگی و از کارافتادگی کلی که در طول سال جاری به مستمری بازماندگان تبدیل شده‌اند، عینا تاریخ برقراری اولیه آنان است و عیدی اشخاصی که ۱۰ سال و کمتر حق بیمه پرداخت کرده‌اند، به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه آنان خواهد بود.

کد خبر: 68900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =