اسکان ۱۰ روزه در زائرسرای کارگران مشهد مقدس

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: کارگران می‌توانند از طرح ۱۰ روزه اسکان در زائرسرای کارگران مشهد در ایام ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، جعفر کاشانی در این باره افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه کار و تولید و با عنایت به تقارن حلول سال جدید با ماه مبارک رمضان، طرح ارائه خدمات زیارتی از زائران روزه‌دار با نام "هلال رمضان، خدمت صادقانه" مشتمل بر اسکان و پذیرایی ۱۰روزه، توسط زائرسرای کارگران مشهد ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان حداکثر قبل از ۲۵ اسفند باید برای استفاده از این طرح اقدام کنند گفت: کارگران جهت استفاده از این طرح می‌توانند به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل سکونت خود مراجعه و درخواست اسکان خود را ارائه دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بیان کرد: متقاضیان بعد از مراجعه و ثبت نام و با تایید کارشناس مربوطه مبنی بر پذیرش، باید نسبت به پرداخت ٥٠ درصد هزینه به شماره حساب١٧٢٩-٣٠١-٨٠٠٠٠٠٠-١ نزد بانک توسعه تعاون بنام هیات امناء مجموعه‌های ورزشی تفریحی کارگران کشور تا ۴ روز پس از اعلام، اقدام کنند و در صورت عدم واریز وجه درخواست آنان لغو خواهد شد.

اسکان ۱۰ روزه در زائرسرای کارگران مشهد مقدس

کد خبر: 68902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =