پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اشتغال ایجاد شده در بخش مشاغل خانگی در سال جاری گفت: امسال یک هزار ۳۱۰ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های استان معرفی شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، فرزاد پیشکاری در ششمین جلسه کارگروه اشتغال سرمایه‌گذاری کردستان با بیان این مطلب افزود: از یک هزار ۳۱۰ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی که به بانک‌های استان معرفی شده، یک هزار و ۶۵ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال آن پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از هزار و ۸۱۴ پرونده تسهیلات مشاغل خانگی در استان، هزار و ۴۸۵ مورد آن به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، تعداد پرونده های تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده در بانه را ۱۵۵ مورد با ۸۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال اعتبار، بیجار ۲۳۰ مورد با ۷۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال، دیواندره ۱۱۸ مورد با ۷۱ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال، دهگلان ۷۶ پرونده با ۶۴ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال اعتبار اعلام کرد.

پیشکاری یادآور شد: همچنین در سروآباد به ۵۵ پرونده ۴۲ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال، سقز ۱۵۱ پرونده با ۱۲۱ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال اعتبار، سنندج ۲۵۱ پرونده با ۲۶۷ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال، قروه ۱۴۹ پرونده با ۸۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، کامیاران ۱۷۸ پرونده با ۹۲ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال و مریوان ۱۲۲ پرونده با ۱۶۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال خانگی پرداخت شده است.

کد خبر: 68927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =