بازدید میدانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از فروشگاه‌های خدمات دهنده طرح فجرانه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان به منظور نظارت بر حسن اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در استان، از فروشگاه‌های خدمات دهنده این طرح بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مجتبی ظفری پور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان صبح شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲، با حضور در یکی از فروشگاه‌های خدمات دهنده طرح کالابرگ واقع در منطقه کوی "گلستان" اهواز به صورت میدانی، از نزدیک بر روند اجرای مرحله دوم طرح فجرانه کالا برگ‌ الکترونیکی نظارت کرد.

ظفری پور در این بازدید در گفتگو با مدیر و فروشندگان این فروشگاه وضعیت اجرای طرح و نیز میزان استقبال و همچنین میزان رضایت خدمات گیرندگان از این طرح را بررسی کرد.

در استان خوزستان، تعداد ۹ هزار و ۳۵۳ فروشگاه، شامل ۸ هزار و ۸۶۳ فروشگاه خرد و ۴۹۰ فروشگاه زنجیره‌ای، طرف قرارداد طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک بوده و به مردم خوزستان خدمات ارائه می دهند.

همچنین در مرحله اول اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در استان که از ۱۷ بهمن آغاز و تا ۱۸ اسفند ادامه داشت، یک میلیون و ۱۱۵ هزار خانوار از این طرح حمایت کردند.

کد خبر: 69185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =