اجرای همسان‌سازی بازنشستگان تأمین اجتماعی و صندوق کشوری در سال ۱۴۰۳

«صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرایی شدن همسان‌سازی ۳۰-۳۰-۴۰ بازنشستگان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۴۰۳ خبرداد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار با نوید به بازنشستگان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: هرآنچه مجلس شورای اسلامی برای پرداخت به بازنشستگان کشوری تصویب کرده است به علاوه همسان‌سازی ۴۰-۳۰-۳۰ به محض تامین اعتبار در سال آینده پرداخت خواهد شد.

مرتضوی افزود: به این ترتیب امید می رود سطح میزان دریافتی بازنشستگان ظرف مدت ۳ سال با حقوق کارگران و کارمندانی که فعال هستند همسان‌سازی شود. این بدان معنا است که میزان دریافتی بازنشستگان در پایان سال سوم برنامه معادل ۹۰ درصد افراد شاغل همتراز خواهد شد.

وزیر کار گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد که در سال آینده ۱۳۰ همت از محل مطالبات معوق سازمان تأمین‌اجتماعی وصول می‌شود تا به این واسطه بتوانیم طرح همسان‌سازی ۳۰-۳۰-۴۰ را در سازمان تأمین اجتماعی نیز محقق کنیم.

مرتضوی بیان کرد: سال آینده برای کارگران و بازنشستگان سال مطلوبی است و امیدوارم بتوانیم دغدغه آنان را به آرامش تبدیل کنیم.

کد خبر: 69198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =