بازدید نظارتی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از بیمارستان آیت‌الله کاشانی تهران

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین روز از تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ به همراه مهدی اسلامی، معاون درمان این سازمان با حضور در بیمارستان تأمین‌اجتماعی آیت‌الله کاشانی در جنوب تهران، ضمن تبریک سال نو به کارکنان و کادر درمان این بیمارستان و تجلیل از ایثار و فداکاری آنان، از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در این بازدید، توسعه خدمات درمانی به‌ویژه خدمات درمانی بخش درمان مستقیم و صیانت از بیمه‌شدگان در بخش درمان را از راهبردهای اصلی مورد توجه سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد و از پیگیری جدی تکمیل پروژه‌های احداث و تجهیز مراکز درمان ملکی تأمین‌اجتماعی در سال جاری خبر داد.

براساس این گزارش، در طرح آماده‌باش نوروزی مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی که از روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ادمه خواهد داشت، بیمارستان‌ها و برخی دیگر از مراکز درمانی این سازمان در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات به بیماران و نیازمندان به خدمات اورژانس هستند.
در این طرح، برای خدمت‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده وآمادگی کامل به‌وجود آمده است و مدیریت‌های درمان تأمین‌اجتماعی استان‌ها ملزم شده‌اند برای اطمینان از آمادگی و فعال بودن مراکز، وجود و حضور نیروهای تخصصی و کادر درمانی، عدم وجود نقص و خرابی تجهیزات و دستگاه‌ها، امکان ارائه خدمات تشخیصی، آزمایشگاهی، تصویربرداری، دندانپزشکی و دارویی؛ برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.
در طرح آماده‌باش نوروزی بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین مقرر شده است بیمارستان‌های سازمان در تمام استان‌ها برای بحران‌ها، فوریت‌ها و بلایای محتمل در ایام نوروز آمادگی کامل داشته باشند و کمیته مدیریت بحران تمامی بیمارستان‌ها در این ایام فعال باشد. همچنین با توجه به هم‌زمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، ملاحظات لازم برای مدیریت مراجعین به بخش‌های اورژانس به‌ویژه در شیفت‌های عصر و شب نیز صورت گرفته است.
طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در ایام تعطیلات نوروز، فعالیت تمام وقت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی تأمین‌اجتماعی کماکان ادامه خواهد داشت. علاوه بر این مدیران درمان تأمین‌اجتماعی استان‌ها و رؤسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان در طول زمان اجرای طرح آماده‌باش نوروزی به‌صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران در واحدهای مشمول طرح خصوصاً اورژانس مراکز را با رویکرد حفظ ایمنی بیماران، تحت نظارت کامل خواهند داشت و درخصوص رفع مشکلات احتمالی، سریعاً اقدام خواهند کرد.

کد خبر: 69214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =