حضور سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که همزمان با ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و برپایی میز خدمت، علاوه بر اطلاع‌رسانی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی این سازمان، به مراجعان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه، مشاوره‌ بیمه‌ای و درمانی ارائه می‌کند.

به‌گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که از ابتدای فروردین ماه سال جاری در محل مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، سازمان تأمین‌اجتماعی مطابق روال سال‌های اخیر، حضوری فعال دارد و علاوه بر تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های قرانی این سازمان، با برپایی میز خدمت در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی، به ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای به مراجعان و روزه‌داران عزیز می‌پردازد.

براساس این گزارش، در میز خدمت سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه قرآن کریم؛ در بخش بیمه‌ای به بازدیدکنندگان خدماتی مانند معرفی بیمه زنان خانه‌دار، بیمه دانشجویی و سایر خدمات سازمان و رفع مشکلات بیمه‌ای و ارائه راهنمایی و مشاوره، به شکل آنلاین و حضوری ارائه می‌شود و در بخش درمانی نیز با حضور و استقرار پزشک، پرستار و مشاور تغذیه، به مراجعان خدمات درمانی و راهنمایی‌های درمانی و تغذیه‌ای ارائه می‌شود.

در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی که طی روزهای برگزاری این نمایشگاه؛ با استقبال خوب مراجعان و بازدیدکنندگان مواجه شده است، علاوه بر میز خدمت، برنامه‌های ویژه نظیر مسابقه و بازی برای مراجعان و به ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده و در کنار آن با ارائه بروشور و کاتالوگ، فعالیت‌های قرآنی و نیز خدمات بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی به بازدیدکنندگان نمایشگاه معرفی می‌شود.

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در اولین روز سال جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه دارد. این نمایشگاه هر روزه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ دایر است و در آن علاوه بر فعالیت‌های قرانی، صنایع دستی و هنری، محصولات حجاب و عفاف و انتشارات قرآنی مورد بازدید عموم علاقه‌مندان و روزه‌داران گرامی است و از بازدیدکنندگان در زمان اذان مغرب با افطاری مختصری پذیرایی می‌شود.

کد خبر: 69249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =