دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی خراسان شمالی با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان بجنورد

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی به منظور پیگیری و رصد آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به جامعه بازنشستگان تحت پوشش و رسیدگی به اهم مسائل و مشکلات موجود، با اعضای هیات مدیره این کانون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی، جواد یزدانی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بر اساس الگوی سه جانبه‌گرایی و مقاوله نامه‌ای بین‌المللی کار و تامین اجتماعی بر مبنای تعامل با شرکای اجتماعی خود فعالیت می‌کند گفت: جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی به‌عنوان شریک راهبردی سازمان نقش مهمی را در پیشبرد اهم برنامه‌های و طرح‌های این سازمان ایفا می‌کند.

وی افزود: در واقع بازنشستگان چشم بینا و زبان گویای سازمان تامین اجتماعی هستند که با تجربه و اندوخته سالیان جوانی خود اینک از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند و ما خدمتگزاران این عزیزان وظیفه داریم نهایت تلاش و کوشش خود را در جهت ارتقا سطح خدمات‌رسانی و حمایت از این قشر شریف بکار بندیم.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در جمع اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بجنورد بیان کرد: یقینا مشکلات و کم و کاستی‌های در این مسیر وجود دارند که نباید باعث دلسردی همه ما بشود و باید با تعامل بیشتر و همفکری و تلاش و پیگیری همه این مسائل را هموار کنیم و تارسیدن به حالت ایده آل تلاش کنیم.

وی گفت: امروز اینجا هستیم تا از نزدیک دغدغه‌ها و مشکلات و انتظارات شما عزیزان را بشنویم و متعاقبا پیگیری کنیم.

در ادامه هدایتی، رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مرکز استان خراسان شمالی مهمترین دغدغه جامعه بازنشستگان تحت پوشش را مسائل و مشکلات معیشتی، حقوق و همسان‌سازی مبتنی بر تورم عنوان کرد و افزود: مهمترین خواسته بازنشستگان مسائل مالی است چراکه حقوق دریافتی اکثریت این قشر کفاف زندگی را نمی‌دهد و در کنار آن، سن بالا و بیماری و مشکلات درمانی نیز مزید بر علت است.

رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان بجنورد همچنین نارضایتی از عملکرد بیمه تکمیلی بازنشستگان و سهمیه وام و تسهیلات قرض الحسنه ویژه بازنشستگان را از دیگر خواسته‌های بازنشستگان عنوان کرد.

در ادامه این دیدار دیگر اعضای هیات مدیره خواسته‌ها و دغدغه‌های موجود را مطرح کردند.

تعداد مستمری بگیران شهرستان بجنورد در پایان دیماه ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۸۲۴ نفر بوده است که نسبت به‌مدت مشابه سال قبل(دیماه ۱۴۰۱) هفت درصد رشد داشته است.

کد خبر: 69289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =